Super Awesome
first day school :>
04 Januari, 2012 | 7:05 PG | 0 comments
assalamualaikum , hari ni first day sekolah , oke , aku dah form 2 skrg , banyak yang kena berubah kan ? haha , tapi best la jugak sekolah hari ini :> kelas aku tetap kelas Ehsan , dulu 1Ehsan sekarang 2 Ehsan . tak naik tak turun . haha , guru kelas aku cikgu zarani (yang sporting tu ) , tahun ni aku ade jawatan ? nak tau jawatan aku ape ? haha , taknak aku bagitahu ( sbnrnye aku tak ingat hahaha) , korang ade jawatan tak ? kalau ade cerita sikit , first day sekolah semua tunjuk baik , cuba kalau pertengahan sekolah confem dah tunjuk belang semua budak-2 ni trmasuk aku , haha . tapi hari ini best la juga . kawan aku semua kelas tetp tai ain je pindah kels budak pandai(cekal) , pandai tu :p , tapi kitaorang takkan ptus shbt walaupn ain kelas cekal :) semua member aku ade jawatan tapi sarah , dylla,ain,intan . tak de jawatan pun . ape nie ? mane adil tak pegang jawatan dalam kelas . haha, tapi aku happy untuk hari ini :> semoga aku sentiasa happy dalam kelas aku tuh :> 


                                 first day korang kat sekolah best tak ?
                         


| Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah