Super Awesome
GOTONG ROYONG :)
07 Januari, 2012 | 11:42 PTG | 1 comments
rjinnye aku :P
piss yaw (Y)


hye , assalamualaikum  semalam sekolah aku ade buat gotong royong , ramai lah jugak datang sekolah semalam  , dekat sekolah aku jumpa budak-2 hot , tapi aku takut nak tegur , so aku bagi senyuman jela . aku masuk sekolah dengan maryam je semua dah beratur , aku ingatkan ramai lagi yang tak datang lagi , rupa-rupanya semua dah berkumpul dekat padang , buat malu muke aku je sebab datang lambat , maryam pulak buat muka selamba je , n then cikgu buat tari-menari ape tah , tapi aku dengan budak-2budak perempuan yang lain tak buat  pun , biasalah malu nak buat sebab dah besar , haha . time untuk gotong-royong telah tiba , kelas aku kena bersihkan daun-2 pokok dekat depan bilik seni , tapi kebanyakan budak-2 kelas aku termasuk aku buat kerja sikit jea , bile cikgu datang baru buat betul-2 haha , macam ni lah budak-2 zaman sekarang kan ? lepas semua dah bersih dah kemas , semua form 1 n form 2 semua dah boleh rehatt . aku dengan geng aku rehat tempat biasa sambil memekak , karenah itaorang , biasalah tu (Y) , n then cikgu sharizal suruh beratur dekat depan dewan . dah lah cuaca die panas , nak suruh orang bejemur ke ? ish-2 memang berjemur pun jawabnye , nasib baik sekejap je , kalau lama boleh hitam muka kitaorang semua , lepas dah dengar cikgu tu ceramah kitaorg semua balik , aku dengn kawan-2 aku semua gerak KAJANG , untuk main bowling and jalan-2 cari angin , haha , aku tengok jam dah pukul 1.30 p.m cepat-2 aku ajk diaorg blik , haha takut maryam marah , oke kali nie ak tak amnil gambar banyak-2 sebab camera rosak :')   


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah