Super Awesome
HISTERIA !
29 Mac, 2012 | 8:45 PTG | 0 comments
HI , ASSALAMUALAIKUM SEMUA :Djawab-2 salam aku tuhhh :D tak jawab dosa , haha ,, hee :3 korang nampak tk title aku ape ? HISTERIA ?? pe tu histeria , alaaaahaii , takkan korang tak tahu kot . orang yang kena rasuk dengan makhluk halus tu , tahu kan ?  hah ! pandai pon awak-2 sekalian ... YA ALLAH kenapa ini semua harus terjadi dekat sekolah aku >.< depan mata aku pulak tu . ALHAMDULILLAH aku tak terkena histeria tu :3 , ramai lah jugak yang terkena , nak tahu berapa ? hmm :/ dalam 7 or 8 orang macam tulah , ramai jugak budak form2 and budak form1 yang terkena . nasib baik mase tuh aku kat dalam kelas :) tapi hari niy rasa takot nak pergi sekolahh , tapi dah kewajipan , nak buat macam mane pergi jela sekolah dengan happy dan membaca selawat banyak-2 :) tapi aku tertanya-tanya mcam mana boleh jadi HISTERIA niehh >.< tapi apapun kawan-2 aku and aku selamat dari semua niehh :) tk sangka kan benda niehh boleh terjadi kat depan mata aku sendiri , selama niehh aku dengar cerita jehh dari mulut cikgu-2 dengan senior-2 yng ada kat situ :) YA ALLAH , semoga hari niy tak jadi apa-2 dekat SEKOLAH MENENGAH SULTN ABDUL AZIZ SHAH , KAJANG :)


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah