Super Awesome
macam-macam aku nak cerita -,-
03 Mac, 2012 | 7:38 PG | 0 comments




hello-3 , dah lama aku tak update blog kan ? biasalah budak dah bertaubat tak nak berdepan dengn laptop selama 24 jam , budak baik sekarang niy (over la aku kan) ,. korang nampak tak tajuk entry aku ? nampak tak ? kalau tak nampak dah sah-2 kau nak mati cepat , hahaha , takdelah aku gurau je punggg =='
firstly aku nak cerita ialahhh aku dahhh single balikkkkkkkkkk , wah suka aku kot , tak delah bazir duit aku nak beli topup , haha , aku kan kedekut :D tapi kan kadang-2 aku jelous tengok pasangan couple nie taw ! aku jelous sangat doe , dah la bersweet-sweet dpn mate , erghhh ! sumpah jelous .
second- tadi kat sekolah aku ade buat roadrun , hmm , gamba aku tak ambik pungg , pergh ! ramai gile yang datang tadi , semangat nak lari , haha , punye la aku pecut tapi tak menang pun , dapat no 24 . sedih aku tak dapat hadiah , tapi aku dah berusaha , tkpe dapat kurangkan berat badan aku :'D
third-minggu depan aku dah exam , sentuh buku pun tak doe ! macam mane nak jadi pelajar cemerlang , kalau buku pun tak sentuh , ish-3 apelah minah ni . tapi esok ade kan ? s0o satu hari tu aku akan habiskan waktu aku untuk belajar , insyaallah .. kepada kawan-2 yang akan menduduki exam pada 5.3.2012 hingga __________ good luck keyh :)


           sorry kalau cerita aku macam keling , tak paham komen la ye 


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah