Super Awesome
semua yang aku ade semua kau rampas kan !
09 Mac, 2012 | 10:51 PG | 0 comments

hye assalamualaikum :'D


sihat tak ? korang mesti sihat punya kan ? ehh korang. sekarang dah cuti sekolah la.cuti sekolah mesti korang jalan-2 kan? bestnyeeeeeeeee ! korang jalan-2 pergi mane je? mehh-2 cerita kat aku doe ! haha :'D . ehhh korang nampaktak tajuk ape tuh ? hah ? tak nampak ! sah-3 korang pelik bin ajaib kan ! keyh kembali kepada story yang aku nak cerita , aku tak sangka doe yang kau ni rupa-2nye perampas n suke bajet dengan barang-2 kau yang tak begitu menawan :'D , aku ade ini kau mesti akan rampas secara perlahan-2 , weyh kawan macam ape kau nie doe ! aku dah anggap kau sebagai kawan baik aku , ingatkan kau tak macam yang lain , tapi aku dah salah menilai kaudoe ! aku punya baik bukan main baik lagi dengan kau , tapi ini yang kau berikan kat aku ? aku memang suka kawan dengan kau sebab kau suka cerita masalah kau , aku pun selalu cerita masalah aku kat kau! aku baru sedar yang kau kawan dengan aku sebab aku ______________ ,. aku ade kawan baru tapi kau rampas jugak ! aku rapat dengan orang nie , kau pun nak rapat jugak dengan orang yang aku rapat , n then kau tikam aku dari belakang , kau mengumpat aku , ewahhhhhhhh ! mulut kau tuh memang tempat untuk mengumpat erk ? n muke aku nie lah yang sesuai bagi kau ! aku tahu lah kau cantik , kau lawa , kau kaya , kau anak mak weyh ! and kau jangan jadi bajet depan mate aku boleh tak ?dah muak aku  tengok muke kau , perangai kau yang macam BOHSIA TEPI JALAN , 




                                     SELAMAT BERCUTI :)


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah