Super Awesome
best or sad ?
14 April, 2012 | 10:54 PTG | 0 comments
HI.ASSALAMUALAAIKUM (Y)




semalam bertarikh 14.4.2012 , di SMK SULTAN ABDUL AZIZ SHAH , KAJANG telah mengadakan hari karnival sekolah dan pertandingan kawad kaki peringkat sekolah :)#merepek la aku niy , macam nak tulis karangan berita pun ade . haha , oke-2 kembali kepada topic kita :) semalam memang ramai gila yang datang dekat sekolah aku :D sekoah aku tu seumpama macam KL , tahu tak ? dress up dorang perghh , mcm nak pergi KL je , padahal nak pergi sekolah aku je :D tapii pape pun thnx kepad yang sanggup datang ke SMK SAAS,KAJANG, jasa korang amat dihargai , tapi kan ??? aku sedih sebab tak dapat tangkap-2 gambar :( camera aku rosak :'( , aku jelous gila tengok dorang upload dekat FACEBOOK , n rramai jugak yang bawak boyfriend dorang pergi sekolah SAAS , memang jelous habis-2 la aku :'( , semalam bukan ramai lagi yang dating , ambik gambar ramai-2 n macam-2 lahh , alaaa , yang tu aku cuma jelly je dengan dorang . haha :D tapi yang paling gembira buat aku , PANDU PUTERI menang wokkkk :') walaupun dapat no.3 tapi aku bersyukur menang jugak akhirnya :D setelah beberapa tahun PP tak menang , tapi tahun pecah rekod menang tempat ke-3 n first time PP wakil daerah minggu depan :D harap-2 kekal sampai bila-2 , PANDU PUTERI is awesome :) cikgu nak kitaorang top 2 , tapi dah dapat top 3 kan ? nak buat macam mane :) alhamdulillah lah jawapnye :') tapi harap-2 minggu depan top 1 pulak dekat PPD :) aminn :) tapi ape-2 pun semalam memang hari yang paling tak boleh lupa :) 


                carta pemenang kawad kaki peringkt sekolah 2012 :
                 lelaki :                                  PEREMPUAN :      
                    1- PKBM                         1- KRS
                    2- KRS                            2- PKBM
                    3- BOMBA                      3- PANDU PUTERI
                KUMPULAN KAWAD TERBAIK : KRS PEREMPUAN :)
                SAGUHATI : KADET POLIS LELAKI , KADET POIS PEREMPUAN
                                      PENGAKAP , PUTERI ISLAM ,
baik sekolah lepak kajang , pyqah jumpa pakwe dia , aku ngan mayam n geng-2 pakwe pyqah iaitu alan, amin , n ade lagi la . time lepak tu memang boringg sebab aku tak rapat sangat dengan geng-2 dorngg :') tapi sedih jugak sebab tak jadi jumpa dengan kakak angkat kesayangan aku(mieyra) sebab dia nak balik :') mase tuh aku kat sekolah lagi :'( aku memang miss dia sangat-2 :'( harap-2 dapat jumpa dia next week :) n aku ade ade janji dengan adek angkat yang paling aku sayang iaitu HAIKAL kitaorang janji sape kalah belanja maen bowlingg , tapi semalam dia pun balik awal , ntah kemana dia pergi , aku pun tak tahu :'( ish , kau nie dek memang menyusahkan aku lah :P , lepak dekat kajang memang bosan sebab tak buat ape-2 kat situ :) ramai mem pun yang aku tak rapat , haha , dah lah penat aku taip doe , aku lapar ... nak makan ... kbye sayang-2 sekalian :') 


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah