Super Awesome
no title ^_^
05 April, 2012 | 11:51 PG | 0 comments
HI.ASSALAMUALAIKUM :)

mase tunggu pyqah dekat mc'd kajang
*sarah comel , muke aku ? errr ~~

comel kan ?! tunggu pyqah lama sangat la niy

lepas abeh tengok wayang :P
*tahu la comel :P
hmm :/ sebenarnya aku tak ada cerita nk cerita mlam niyy , almaklumlah .. otak tengah blur , tmbah-2 lgi bosan dia buatnya , aku dah tak tahu nak buat ape ? korang ade cadangan tak ? sumpah malam niyy bosan gila , homework aku dah siap , aku online facebook bukan ade apaapepon , twitter pulak segan nak tegur orangg :) soo . macam nilah jadinyee , okay aku akan mulakan cerita aku yang aku tak tahu tajuk cerita dia ape kan ? hari sabtu minggu lepas(31.03.2012) aku keluar dengan member-2 aku .alahh member aku 3 orang je yang follow alahhh lagipun keluar pergi kjang je pon ,mula-2 dyeorang rancang nak beli barang folio tapi satu barang folio pon tk beli , tapi adelah member aku sorang niyy dia baik sangat, so dia beli barang folio untuk dia je :P . almaklumlah budak pandai kan ? aku ingatkan aku nak beli jugak , tapi bila aku check dompet dengan poket aku hmm :/ tinggal duit balik je , so tak jadilah aku nak beli , yang kawan aku lagi seorang niyy(pyqah)dia pergi dating dengan pakwe dia dah lah datang lambat ouhh minah niyy :P . *kurang asam kau curng dengan aku* haihhh , memang nak jeleskan aku lah budak niyy , si minah niy tahu je kelemahan yang aku ade :p bertambah sakit hati aku tengok dyeorangg , sweet macam gula-2 getah :D so , daripada hati aku sakit tengok dyeorang dating , baik aku jauh-2 sikit , tak pasal-2 makin mebara hati aku , yela aku mane boleh tengook orang dating , nanti mulalah aku membebel sorang-2 , blaaablaablaaaa , tapi sebelum pyqah dating dengan pakwe dia , kitaorang ber-tiga tengok wayangg cerita * JANGAN PANDANG PANDANG * best gila cerita tu doe , tengok tajuk macam seram , tapi bila aku tngok memang pecah perut dibuatnya :D yang si SARAH pulak tengok cerita perang-2 sorang-2 pulak tu , memang berani betul si kepengg niyyy . kitaorang lepak kajang sampai pukul 3 or 4 cam tu , sbelum aku balik , aku ade terserempak dengan membe yang aku minat toe ! tapi malangnya , budak yang aku minat takde sekali mase tuh ! huhhh ==' tapi bila aku dah balik dia baru nak muncul dekat kajang tu . errr . geram aku dibuatnya *BUKAN JODOH AGAKNYA* tapi aku sempat lagi la borak-2 dengan membe dia :) hahaha , best doe mase hari sabtu tu :D


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah