Super Awesome
tahun depan cuba lagi :'(
22 April, 2012 | 8:31 PG | 0 comments
HI (Y) ASSALAMUALIKUM



yangg nniyy  je ade <3 yang lain tuh malu
 

haccim-haccim-haccim-haccim , woyy ! asal aku bersn niyy , patut lah aku besin jeh dari tadi , rupanya bblog aku dah berhabuk  , sebab dah lama tak hupdate blog weyh ! elehhh baru 1 minggu aku dah tak update blogg , blog dah banyak habuk , macam rumah yang dh tk bersihkan selama 1 bulan :D okeyy , kita masuk dalam cerita yang aku nak ceritakan niyy , korang tahu tak sebab ape tajuk post aku mcm niyy TAHUN DEPAN BOLEH CUBA LAGI ;'( sebab kitaorang tak harumkan nama SAAS , KAJANG  untuk peringkat daerah untuk kumpulan NGO perempuan :'( malu kot sebab tak menang , tapi takpe , first time kan masuk daerah ? mungkin bukan rezaki PANDU PUTERI kali niyy , tapi memang ramai gila yang ade kat PPD , ramai pulak tuh yang comel-2 kat situ :D mesti ramai budak kajang akan tackle budak-2 sekolah lain kan ? hehe , tahu dahh . tapi aku memang sedih gila sebab tak menang , tapi aku bersyukur sebab PANDU PUTERI SMK SAAS masih diantara top10 . 6/15 :'(  mungkin bukan rezeki kitaorangg kott :'( ya allah sedih gila sebab tak dapat harumkan nama SAAS :( tapi alhamdlillah PKBM tetap menjadi juara kategori GO . 5 kali berturut-turut kot , mesti diorang gembira kan ?! bestnyee kalau masuk PKBM .. tapi aku sayang dengan geng-2 PANDU PUTERI :D sumph aku tak boleh lupa time latihan kawad :D memangg tak serius langsung , tapi bila serius , serius sangad , sampai marah-2 . itulah manusia kann ? tapi kita dah tunjukkan yang kita boleh diperingkat sekolah kan ? so , kita sebenarnya memang hebat , tapi mase dekat daerah je kita main-2 kan ? tak serius langsungg , sebab tuh tak ade rezeki untuk menangg :'( tapi apapun kita boleh lakukan untuk tahun depan pulak >.< SAAS WARRIOR


     aku sayangg korang semuaa <3 takkan aku lupakan koranggg <3


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah