Super Awesome
cerita tak best
31 Mei, 2012 | 1:33 PTG | 0 comments
HI (Y) ASSALAMUALAIKUM BLOGGER :D

mane pling comel ? bagi aku semua comel kan ? betol tak ?
*kalau tak aku dush dush muka kau kang :D
gurau je lol :/


best tak cuti niyy ? mesti best kan ? yang hangout dengan kawan tuh and cuti bersam keluarga tuh kan ? hmm :/ best kan korang , aku niyy duduk rumah lipat kain :Dnak keluar , tk ade member yang free and aku mane lah ade duet niy :D yang hangout dengan kawan-kawan tuh semua anak orang kaya , tapi insyaallah hari jumaat niy aku hangout dengan member lama :D haha , cakap macam pfft lah aku niyy , hikhok , ehhh . awak-awak semua kita nih dah masuk bulan 6 lah ! Ya Allah , macam tak percaya jeh kan ? masa berlalu dengan begitu pantas , and cuti musim sekolah pun dah nak habis kan ? lagi bape hari jeh :') bagi yang best bercuti tuh mesti tak nak cuti cepat  habis kan ? aminnnnn , aku doakan cuti takkan cept habis , sebab aku malas nak pergi sekolah and aku takut nak tengok result PEPERIKSAAN aku :'/ , haha , malasnye aku nih , haishhhhhh ! kadang-kadang aku dok tengok orang tweet pasal hangout nih , aku rasa nak jugak join diorang hangoout , tapi malu and segan la pulok , haha , okay . entry kali ini aku tak tahu nak letak tjuk ape ? ada cadangan tak ? kalau adaa share-2 la sikit :D okay dah jangan mengarut . ehhhhh ? aku nak bagitahu korang niyy , facebook aku dah tak boleh buka laa , tapi yang aku pelik , dekat lappy ayah aku , boleh pulak buka . sampai aku punya lappy hampeh tak leh nak buka . tak apeee kalau tak leh buka punssss , TWITTER , BLOG , YOUTUBE , TUMBLR kan ade ? kan ? kan ? so , sekarang niy aku tak aktif sangat dekat facebook , nak borak-2 dengan aku jomlah gi twitter aku budak comel punya twitter :* . haha . perasan sekali sekala . tak pe kan ?! ehhh , koranggg ! wait..wait..waitt . cuti sekolah awak-awak yang comel nihh selalu tidur pukul berapa ? hah !  mesti tidur lambat kan ?! cepat mengaku :S . kalau selalu tidur laambat kita geng la awokkk . tak best la entry aku kali nihh , tak ade cerita yang best-2 , betol tk ? *angguk-2* BAGI AKU CUTI KALI INI MEMBOSANKAN !!!!
kbyee aku nak tidur , esok SUPER SPONTAN LAST :'( zizan menangggggg or tauke or johan menangggggggg :*




        HI JUNEE , BE NICE FOR ME KEYH !         BYE MEI , 


Older Post | Newer Post
Navigate

About Links Entries

Tuan Blog:)

KEEP CALM AND FOLLOW ME :) instagram:nurjannah_

Big Thanks !

Tutorial:Aisya Simpson
Template:Maizatul Akmah
edit:Jannah